İlgili Tüketici Hakları yönetmeliği gereği, Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Siparişinizi iade etmek istediğinizde, sisteme kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik olarak gönderilen e-postada yer alan siparişiniz ile ilgili detayları görüntüleyebileceğiniz linke tıklamanız ve Sipariş Bilgileri sayfasına gitmeniz gerekmektedir. Bu sayfada Sipariş İade butonuna tıklamanız gerekmektedir.
Siteye üye olmadan gerçekleştirdiğiniz siparişinizi iade etmek için info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta göndererek iade bildiriminizi iletebilirsiniz.
Cayma hakkının kullanılabilmesi için, bildirimde bulunulması ve ürünün orijinal ambalajının açılmamış/bozulmamış, montajının yapılmamış ve kullanılmamış olması şarttır. Ayrıca iade, ürünün içinden çıkan tüm doküman ve aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak yapılmalıdır.
Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirim, cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak Alarko Carrier’a gönderilmelidir. İade bildirimi, elektronik ortamda tarafınıza gönderilen faturanın çıktısı alınarak ve faturanın iade bölümü doldurularak gerçekleştirilir. Doldurulmuş örneğin bir kopyası, Alarko Carrier Çağrı Merkezi info@alarko-carrier.com.tr adresine e-posta ile gönderilir. Ayrıca iade bölümü doldurulmuş faturanın orijinali, kargo bedeli alıcıya ait olmak üzere, Alarko Carrier’a Muhasebe departmanının dikkatine gönderilmelidir (Alarko Carrier San. Ve Tic. A.Ş. GOSB – Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu Cad. 41480 Gebze / Kocaeli).
İade talebiniz Alarko Carrier’a ulaştıktan sonra, Alarko Carrier tarafından görevlendirilen bir yetkili servis, adresinize yönlendirilir. Yetkili servis ürünün kullanılıp kullanılmadığı, ambalajının bozulup bozulmadığını kontrol ederek, ürünü bir tutanak ile teslim alır.
Siparişinizin geri ödeme talebi, en fazla 24 saat içerisinde iyzico tarafından işleme alınacaktır. İade edilen tutarın kart sahibinin hesabına yansıması bankalara göre değişebilmektedir.